barsangkang mata~~

berbaloi-baloi~~
jadi musang semalam smata2 nk tgk argentina lwn greece smlm mmg tdk mengecewakan
naluri perasaan aku.
75minit pertama tgk game tu mcm dk tgk citer hantu jew dher,,senyap sepi..adeeh~~
tp bila Martin Demichelis bg semangat utk aku kembali segar bersengkang mata ditambah plak jaringan Martin Palermo membuatkan aku ni rasa mcm baru nk tgk perlawanan bola tu.sblm ni x menjadi sgt game tu..Messi pn bkn men byk pluang terhidang dpn mata,tp apakan daya,,
gol tu x cukup besar sgt kot..adeehla,,
ape pn,congrates la Argentina leh gi ke peringkat seterusnya..huhu
masuk kije pg ni dgn mata yg terasa seperti ada seribu jenis pasir kt dlm..
mengantok la tu mknanya dher~~
kalu x tahan sgt mata ni asyik nk tutup,nmpk gayanya aku kena tongkatkan mata aku ni ngan batang mancis ler.. ikutkan hati mmg nk roket jer dr pegi kije,tp atas dasar keperihatinan aku terhadap staff2 yg nk sgt buat jamuan smpena last aku praktikal kt maktab perguruan tu, aku kuatkan smangt berjaga utk tunaikan harapan dan impian dorang tu.haha