sob sob sob~~

bangun pagi,gosok gigi, minum kopi sekali~~adeeh
pg ni aku rasa bertenaga skali.hoho..
yela, smlm lps isyak aku silentkan aku punya nset,aku trus tdo.
bola x bola,aku x hiraukan.dh bola tu sndri x hiraukan aku,buat ape aku nk hiraukan dorang.adeh,,
last day aku wt praktikal kt maktab perguruan ari ni, meh aku tonjolkan beberapa staff n kengkawan aku kt sini.


kalau korang nk berkenalan ngan dorang,leh contact aku.nnti aku adjustkn utk korang.

*time program ngan bdk2 prasekolah - aktiviti mewarna. yg xbrape nk besar tu aku la tu.yg bsr ckit kt blkng tu member aku dr ukm gk


*bdk2 praktikal vs bdk2 prasekolah dk amik gmbr skali ngan ckgu2

*xpsl2 adik ni naek pngkt jd adik angkt aku hari tu..adeeh~~

*staff n plajar praktikal tgh bngkus hamper,nk bg kt aku la tu.(hadiah sbb aku amik gmbr dorang)

thanks la kpd mereka2 yg tlh terlibat secara langsung @ x selama mana aku wt praktikal kt IPG kota bharu ni.jasamu ttp ku kenang..adeeeh (sentimental la plak daa)